Tjuvlyssnat.se


hehe sitter och läser lite på tjuvlyssnat.se haha läs!:
http://www.tjuvlyssnat.se/
(Rekommenderar även tjuvtittat.se ) ;)

lite urplock:


En pappa ~30 och hans son ~8 är inne på kafeét.
Sonen: Pappa! jag vill ha en muffins! 
Pappan: Nej det får du på en lördag eller söndag.
Sonen (svarar snabbt): men då har jag kanske tagit livet av mej!  

 H&M, En pappa och hans son ~15, som verkar lite småless, står och väntar utanför dörrarna.
Pappan: Tror du hela gurkan går åt?
Sonen: Inte vet jag, det är du och mamma som lagar maten.
Pappan: jo men annars kan vi använda den till du-vet-vad, tänkte jag.
Sonen: Va?!
Pappan: Tzatsiki! Tzatsiki menade jag!!  

Pappa ~35 och dotter ~15 sitter och pratar.
Dottern: pappa, vi ska hitta nånstans att jobba för att få ihop 100 kr till hemlösa barn, kan inte du betala så slipper jag jobba?
Pappan: Varför ska jag behöva betala ?
Dottern: Du kanske vill hjälpa de hemlösa barnen?
pappan muttrar något om att skaffa jobb
Dottern: ska jag skaffa jobb?
Pappan: Nej men dedär jävla hemlösa ungarna kanske skulle fundera på saken !  

Två tjejer ~14 diskuterar rymden.
tjej 1 : men är pluto en planet?
tjej 2: ja, det är typ en planet. eller, forskarna har bara typ bestämt sig för att det inte var det längre.
tjej 1 : men har de vart på pluto?
tjej 2: nej de har vart på månen men inte längre.
tjej 1 : men åh, de kunde väll åtminstone åka dit å kolla runt lite innan de bestämmer sig för att det inte är en planet?



haha jaasi...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0