Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.


tjoo, steg upp kvart i tio idag, en aning i senaste laget =P
började tjugo i ett med en redovisning. den gick ändå hyffsat, fick VG ;P
efter det hade vi engelska som var typ obegriplig och det gjorde inte saken bättre att lärarn blev typ skitsur?!
.
när jag slutat så åkte jag på malins cykel till max å tvär prata med jocke för å höra vad jag igentligen ska jobba som i helgen ? men jag ska tydligen stå i köket eller kassan !! halleluja, slippa tömma sopor å torka bord!!
.
sen mötte jag Edward och vi mötte upp emilia å gick på stan å käka osv =) riktigt nice;P
kom hem med lite smått olika grejer men inte ett par leggings som jag var ute efter =P men jag såg ett par på gina som verka ok ;P
.
imorrn slutar jag halv tolv :D ska nog gå på stan en sväng sen träffa Anton ett tag som senare ska träna vi 4 sen ska jag sova hos han(?!)
.
har inte gjort nånting av den läxa jag hade planerat att göra ikv, såg först på halv åtta hos mig sen mammas pojkar å nu ska jag se paradise hotel=P
hähä (A)
.
har börjat fundera på om jag ska gå med Anton på balen i år?!
vars hittar man klänning å när ska man beställa tid hos en frisör osv osv ??
såhär såg syrran ut på balen:
.
aja nu ska jag se paradise, hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0