du har inte lite småpengar över?


tjo,, såg nyss ett avsnitt av greys =) är trött efter dagens bravader å ändå så hade jag inte klättring som halva klassen hade ;P
.
ikv blire samhällsupg för hela slanten!! men just nu känns det som om jag bara vill gå och lägga mig.. men icket! jag ska försöka lära av mig den fula ovanan så jag kanske somnar ikv =)
.
i morse när jag gick igenom anderstorps centrum så stod det en typ 25-30 årig kille där inne, han såg helt normal ut sen när jag gick förbi så sa han ba hej!
jag : eh hej
han : äre bra?
jag: jodå
Han okej bra, men du har inte lite småpengar över? (säger han samtidigt som han sträcker ut handen)
Jag: nej!
sen skyndar jag mig därifrån.. jag hörde hur han frågade fler som komme å gick.. altså tragisk.
.
aja nu ska jag leta lite fika, hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0