En måndag jag vill glömma


hejj!
så fruktansvärt seg måndag.. vi hade första och sista lektionen på isladan ;S  på morgonen hade vi klättring och på eftermiddan hade vi skridskor, jag hade jätte ont i huvet när vi skulle åka skridskor å inte nog med det så råka jag krocka med Fredrik å stuper rätt ner på rumpan å mosar svanskotan så nu kan jag typ inte röra mig :(:(:(
somnade i 3 h när jag kom hem (A)
.
är osäker på om jag har utvecklingssamtal imorrn?! måste kollas upp ;P
.
annars då? jo jag har sett 2012 med Anton i helgen =) helt okej!
.
nae nu ska jag lägga mig å se tv å absolut inte röra på mig så får vi se om det är bättre imorrn =)
hades!
haha precis så känns det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0