Fredag


halloj =) kom nyss hem, ska firas om nån timme. (eftersom att pappa inte var hemma igår) =) (A)
.
förut kollade på true blood på watchxonline men sista avsnittet verkar ju inte funka, men idag sa malin att jag kunde kolla om den fanns på ch131.com å det gjorde den så det blir att kolla på sista avsnittet där ikv =)
.
ja vad ska jag skriva.. köpte en tröja idag på stan, so you know. ;)
imorrn ska jag typ ut å äta på nån resturang med Anton, hans föräldrar ville ge mig det i födelsedags present =)
.
nått förslag på vilken resturang vi ska gå på?
Linn föreslog carl viktor =) så just nu lutar det åt att bli den.;)
.
btw så i morse var jag, malin, ullis och Marielle å intervjua en begravningsbyrå(fonus)
det var ganska intressant haha. vi frågade lite om kremering osv å dom måste typ plocka bort vissa delar typ en benbit elr om nån har haft en typ stålgrej i höfen efter att dom "brunnit".. tänk å jobba där ;S
jag ville så gärna fråga: vem brinner bäst? men jag vågade inte (A)
det borde ju vara så att fett brinner bättre än muskler, aja vad vet jag (A)
det var ialf till en psykologi upgift.
.
känner att magen börjar kurra;S ska nog leta mig in i köket. hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0