helgen kortfattat


hejj. ska ta helgen kortfattat.. orkar inte skriva igentligen haha:D
.
i fredags hände väll inte så mkt, for till stan å skulle var amed emilia men hon var trött så då GICK jag ist till anton ;O
.
på lördagen blev det jobb i 3 timmar på max ist för skolan(A) sen bio med anton =) (luftslotttet som sprängdes)
igår blev de å tvinga sig upp kvart över 5 för att åka till max å lussefika. sen hem å sova en timma hos anton, för att senare dra till pite å bada =) riktigt kul, men hamburgarna på badet kan ju diskuteras..
.
idag har jag städat rummet :} och hängt med moa =) ska om ett tag till stan för att dra vidare till mamma =)
måste hämta mina täckbyxor , ska ju till tärna i helgen ;) är sjuuukt taggad!! ;D
.
btw så kan jag ju meddela att jag minsann har skaffat spotify :} (A) lite i senaste laget (A)
.
aja ska göra lite läxa nu, hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0