If I lay here, If I just lay here Would you lie with me and just forget the world?


hejj!
har så sjukt ont i fötterna å benen/knäna !!
har jobbat i helgen å foppatofflorna kanske inte var bästa skorna att jobba i tydligen...
.
hade den bästa helg jag haft på länge =)
hade inte tråkigt en sekund !
.
men jag kände mig ganska vilsen på max, kan inte så mkt å det är lite jobbigt att måsta fråga om  allt hela tiden ;S
men det blir väll bättre med tiden(A)
.
känner på mig att det är någon läxbok som ligger å väntar på mig i bagen, men jag tänker inte ens bry mig om att kolla..
.
har hört att jag ska följa på hockey på tisdag ? ;) haha har inte sett en match på typ två åt men det blir säkert nice ;D
.
orkar inte skriva längre än såhär, hörs imorrn då. hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0