it takes arms to hold upp my halo


hejj!
sitter å klickar runt lite, började se lite på typ the inglorius bastards men den sög..
hittade en del modellbloggar, skitsnygga bilder! synd bara att alla bilder är fejk..
det är ju ingen som är sådär snygg igentligen, bilderna är ju super photoshopade. ja dom är ju inte fula innan men .
.
hehe min lillasyrra kom just in med en kopp glögg ;D årets första kopp=) lika supergott som alltid !
.
hade tänkt mig en liten sväng på stan idag men det blev inte av för jag märkte att jag inte hade skrivit en innehållsförteckning på samhällsarbetet som skulle in idag så då fick jag sitta kvar på skolan tills 4 bussen till boliden gick-.-
det får bli imorrn ist=)
ska btw ta sista sprutan (gardasil) imorrn! skönt ;)
.
bokade även biljetter till 2012 =) så det blir å se den på lördag med Anton, om det inte plötsligt blir så att han ska jobba. inte helt ovanligt =P
.
nae nu ska jag fördriva tiden tills mammas pojkar börjar :) hade hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0