Jag gick i ett kvarter idag, som en gång var hela min värld ja, allting var ju enklare då, men ingenting kan bli var det var, neheeeej


Tjenare, har just överlevt veckans drygaste dag, onsdag!! går från halv nio till fyra..
har bild i två och en halv timma sista lektionen.. haha jag å tim gick till doris för att investera (förövrigt så glömde tim sin snusdosa där och återfann den inte ;D) sen träffa vi edward å hans kompis som hade investerat i en låda glass. de sluta med att jag tim edwards kompis å bäckman satt å käka ur lådan med en lakrtistklubba, en sked, en burk julmust?! å lite annat haha .
.
har fått så mkt skolarbete på sista tiden känner jag!
-läsa en bok på engelska å skriva nå grejs
-göra en reflektion typ på engelska från nå testresultat
-skriva nå grejs om vampyrer på engelska efter att ha läst en bit ut twilight
-hitta en "sjukdom" att skriva om till psykologin
-tänka ut en lämplig bilduppgift tills nästa ons.
å säkert nå mer men det har jag glömt isf..
.
ikv blire å va barnvakt å plugga xP men sovmorgon imorrn ! ;D fasst det blir inte så mkt till sovmorron -.- sover i boliden å bussen går elva nere från 5-vägars!!  å jag börjar tjugo i ett-.-
.
en bra nyhet är väll att jag har mindre ont i svanskotan (A) hähä
.
ska ju jobba i helgen ;D  men har ingen aning om jag ska jobba som serveringsvärd eller stå vid stekoset ?!  aja får väll gå förbi igen å fråga ;D
.
taggar fest i helgen men det känns ändå drygt om jag börjar typ elva på max nästa dag! ;S
jaja det blir väll som det blir x)
.
haha länge sen!! xP
hemavan nästa?


Kommentarer
Postat av: emilia

haha ja bilden va ju inte precis ny! ;P

peppapeppapeppa lördag!

2009-11-18 @ 22:21:21
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0