Måndag !


haha ja vad ska man säga om dagen, hade en liten sovmorgon men var ändå skittrött;P
gav emil å emilia en hunka så dom for å köpte en förköpsbiljett till imorrn haha ;D  så det blir av ialf ;)
.
Alle hämta mig efter skolan å så skjutsa vi emilia å angelika till emilia, men haha det stod en bil typ i kanten av rondellen? jag skulle kolla efter å se i förbifarten vem det var men jag såg inte så bra, det såg ut som att det var nån som hade målat sig alldeles svart i ansiktet;S
haha men dom andra höll inte med och försökte övertyga mig om att det var en mörkhyad ;P men jag lovar, det var nån som hade målat sig svart i ansiktet !!
.
ikv blire ialf att göra lite samhälls å kolla på paradise hotel ;D
.
hjälpte myss min lillasyrra att baka pepparkakor fasst jag inte ens tkr att det är gott, eller jo degen funkar (A) ;)
aja hade hejjs ;)



Kommentarer
Postat av: emilia

haha han va inte svartmålad!

2009-11-24 @ 09:37:22
URL: http://emiiliawe.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha troligt att någon har målat sig svart i ansiktet!! ;D skulle däremot va kul å se om de var så! hehe , btw det var ingen paradise hotel ikväll va? :/

2009-11-24 @ 23:00:35
URL: http://ulricanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0