säg en bra film!!


Varför har jag inte ens tagit upp engelskaboken ur väskan än!! prov imorrn btw-.-
aja kan trösta mig med att det är den enda lektionen jag har imorrn, börjar typ kvart över tio och tlutar tjugofem över elva!! woho!
.
Thea undrade när vi ska se bio på lördag, det blir kl halv sex isf ;D
.
kan ju berätta vad jag fick i present igår ;)
en tekanna
två påsar med te
tekoppar med fat
och pengar
haha mamma tycker att man ska få saker som man kommer att ha användning för i framtiden ;)
jag ska kanske få en present till men det är inte säkert ;) haha jag älskar presenter (A)
.
nae nu har jag försökt göra annat i alldeles för länge nu måste jag göra engelskan ..
hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0