Förkyld


det är typiskt mig.. att vara frisk precis när man som helst skulle vilja vara sjuk. sen när helgen kommer DÅ blir jag sjuk!! hoppas det håller i sig tills på måndag...
.
james blunt-wild world
såg ett avsnitt av kommisarien och havet, haha typ sämsta jag sett ! så dåliga skådespelare!!
urs. nae jag slutade se efter halva ;P
.
sitter å klickar runt bland olika klipp på youtube..
har inte kul just nu. ska kanske höra va mig till emilia å kolla läget ;p
.'
lite bilder från igår ;)
marielle tappade sin vante i maten ;)
hehe det ser inte ut som att ullis har några armar?!
peace!

Kommentarer
Postat av: Någon

HAHAHAHHA SANT!! Typ det roligaste jag sett! ;P amputerade armar vettu ;) lite suddiga bilder men funkar :)

2009-10-03 @ 16:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0