i want snööö


halloj !
.
komme hem för ett tag sen =) sov hos anton i natt så jag låna en cykel å cykla till max i morse. det är inte lika kul när man slutar å måste cykla hem ..ialf så stanna jag en stund hos han sen komme pappi så jag åkte med han hem.
.
det är typ roligare än vad jag trodde att det skulle vara att praktisera på max, jag längtar inte till skolan.
.
tycker att snön kan ta och pallra sig hit !! längtar till att få åka skidor(slalom) !
hörde att dom öppnar 25 oktober i hemavan :O fasst dock inte alla backar. men vem far dit då??
.
sitter och spelar farmville just nu (A) det är så drygt att skörda, "ploga" och så !!! tar en sån tid -.- haha bensinen tar ju slut dirr dessumtom.. blö haha.
aja ska snart plugga lite =P hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0