I wish I knew how to make this change

ouff, jag är en obotlig sömntuta.
hade sovmorgon idag, sov till tio... sen nu när jag kom hem så sov jag typ 2 timmar... hur kan jag vara så trött?
har iofs jobbat i helgen men ändå?
.
aja ska igentligen plugga matte ikv men jag skjuter fram det hela tiden!! orkar inte börja nu iafl..
har alltid vart så att jag börjar plugga efter tio. men det är typ bara då jag kan plugga.
.
btw, hur blir det på halloween?! vad ska man göra?
ska nog föresten snippa förbi på max å säga att jag har lov nästa vecka (A) hehe kanske skulle kunna få jobba nån dag?! (A) ;)
.
aja vi får se ;P
anton taggar typ en ny norge resa på lovet dessutom =P
.
vi hade sharko (elr hur han nu stavas) idag på gympan!! kände mig ungefär såhär efteråt:

Kommentarer
Postat av: emilia

va med mej och emil på halloween :) :)

2009-10-19 @ 22:07:37
URL: http://emiliawe.blogg.se/
Postat av: räkan

du är fan sexig asså ;)

2009-10-19 @ 23:25:35
Postat av: Marielle

Snygging där ! :D

2009-10-20 @ 18:44:43
Postat av: Ulrica

haha sant! ;)

2009-10-23 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0