Onsdag


Tjenare !

sitter just nu i datasalen på skolan å fördriver tid.. bilden börjar halv två ;P
jag är inte jättetaggad. ikv ska vi ha mörkerorientering på vitberget från kl sex till tolv!!
ska till Anton å äta efter skolan, känns ju inte värt å ta en buss till boliden å va hemma i typ tjugo min sen tbx till stan igen =P

aja sen ska jag nånstans därimellan plugga lite mer geografi.. har prov imorrn! =P
illa.

igår for jag å anton till mamma å ställde av hans volvo i våran lagård ;P så där ska den stå å gosa till sig i vinter ;)
sen käkade vi ochså fläskkotletter :( av våra grisar :(:( men men gott vare ialf (A)

orkar inte skriva mer.. hade hejjs;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0