Söndag


tjenare!
.
kom ganska nyss hem från en seg söndag ;P
jag och Anton sov i Hökmark men for hem ganska tidigt idag för anton skulle börja jobba kl 3, jag (trodde) att jag hade skrivit upp rätt busstider till boliden på mobilen. men det hade jag visst inte.. jag hade skrivit att bussen gick halv tre men den gick halv två =P
ialf så smsade moa kl drygt ett och frågade om jag kunde jobba på bingon i boliden. jao tänkte jag att det ska väll gå an men jag har ju aldrig gjort det förr ;S ialf så när jag kom till stan så märkte jag ju att bussen gick halv två.. men det går en kl 3 som inte svänger in i boliden ! nice tänkte jag, men jag skulle bli lite sen till bingon..  jag stod på busshållsplatsen utanför anton kl 10 i tre.. sen blev den tre.. sen blev den 10över tre sen blev den 20 över tre..men ingen buss dök upp?
då ringde jag pappa å han ringde till bussbolaget elr nått å då sa dom att dom har tidigarelagt den bussen så den går kl kvart i tre!!! men dom kan ju inte ändra en busstid utan att skriva ut det i busstidtabellen? hur ska man veta att den går kavrt i tre om man aldrig brukar åka den bussen :S?
.
så bingon blev ju inget att tänka på.. blö. fick vänta i stan tills pappa, cristina å malin kom dit för malin skulle träna.
dryygt.
.
aja nu ska jag nöta dator lite sen se om det finns nått bra program på tv =)
hade hejjs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0