allmänt tur!!


halloj =)
slutatde somsagt kl 1 igår men anton skulle inte sluta förrns kl 4 =P så jag fick sitta på skolan å vänta, men jag hittade emilia i datasalen =) sen ringde anton kl kvart över två typ å sa att han fick sluta tidigare =D jag vänta på han utanföär skolan på en lite avskild bänk (kom ihåg bänken)
.
sen for vi till edda å han träna en stund sen for han hem å dusha sen skulle vi till shell å hyra en film sen fara till hökmark =) men ialf helt random så skulle jag ba kolla i min innerficka å då upptäckte jag att min busskort va borta!!!
iih det kostar 300 å få ett nytt å jag har lagt till 900 på mitt så jag ska kunna åka på helger å kvällar osv osv så det blir drygt tusen kr å köpa ett nytt! men eftersom vi va ganska nära skolan så svängde vi in för å kolla om de va öppet å se om jag glömt de i skåpet (av nån konstig anledning?!) men de va stängt :( å de låg inte utanför :( men då gick jag å kolla vid bänken å tro det eller ej men där låg det !! så jävla tuuuur!! fy fan altså !! pjuuh.
.
sen for vi till hökmark å här är vi nu =) vet inte riktigt vad vi ska göra idag =P kanske plocka lingon till antons mormor, men jag vet inte ;P
ikv blire ialf folkan =)
.
hehe jag yearbookade anton igår också hehe här är några av dom bilderna ;)
och original bilden ;)
aja hade hejjs =)

Kommentarer
Postat av: emelie

2009-09-19 @ 14:39:37
Postat av: emelie

haha ha passar ju in i varje bild :)

2009-09-19 @ 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0