Be-gi-gi-ginning to overdrive


tjo!
altså så jäkla trött tjej!! snaark, vill bara sova! men sov  nyss typ en timma sen får jag vänta till ikv med att sova resten!
.
aja slutade kl 2 idag ;) bildlärarn va sjuk så vi fick nån fjantig uppgift som vi tyckte att vi lika gärna kunde göra hemma ;D så jag fick skjuts av tim till busstationen så jag skulle hinna med två bussen, grattis till kökortet btw ;)
.
hittade en bild på telefonen från i typ onsdags elr torsdags då jag anton å kippe for å fiska men såklart bara jag fick fisk ;)
hähä ;)
.
aja ikv kommer anton elr om typ en timme =P
borde kanske rensa upp lite tvärt på rummet, å hämta tvätten i tvättmaskinen.. snark.
.
aja slänger in en bild som jag tror beskriver ganska bra vad jag tycker om gulash gryta =)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0