Helgen


helloo, åh jag hatar å skriva när man inte har skrivit på ett tag, då blire så  mkt man ska berätta ;D

aja i fredags vare fest med lite folk. ganska okej kväll ändå. Jag å anton sov hos kippe men vi hade ingen aning om hur vi skulle ta oss dit ?! vi var inne på att gå men då träffa vi en som kunde köra oss dit ! pjuh haha
ajaj på lördagen va vi på edda en stund, anton å kippe skulle hjälpa till på edda ;P
sen på eftermiddagen skulle vi nårga tjejer från klassen grilla osv i sofias kvartersgård, väldigt mysigt vare =D
(bilder kommer väll sen)
på kvällen vid 10 for jag å anton till hökis å sov där så idag har vi vart å plockat sveemp med mamma;) vi hitta huuur mkt som helst men vi fick avbryta ganska tidigt för anton skulle å jobba kl 3 =P
jag ska väll till boliden ikv vid 9 nån gång =)
aja de va en kort sammanfattning ;P men jag orkar inte skriva en längre ;P
hehe hade hejjs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0