i run myself in the same old circles


tjenare!
.
det är inte sant så slut jag är efter dessa jäkla måndagar!
jag hatar dom! vi har först friluftsliv (där vi nästan alltid har någon form av idrott) sen har vi vablig idrott sista lektionen :S fasst idag kunde jag itne vara med på friluftslivet för jag skulle ju till skolsköterskan, men lika skänt var det för det var orientering på vitberget ;)
.
ikv blire idol! sen svenska hollywoodfruar =)
så det blir ju nice ;P
.
tänkte påminna er om att om en månad typ så äre min födelsedag!!
hoppas jag får en ny mobil (A)
å en kamera å en parfym å å ...
haha nä nu ska jag inte hoppas för mkt ;P
men en sak jag skulle behöva är en vandringsryggsäck :S haha faktiskt;P
.
hehe idag hade jag och malin sönder ett glas i matan (A) jag skulle just ställa ner brickan vid disken å då sträckte malin armen för å slänga en grej men råkade putta till mitt glas så det rullade ner mellan en soptunna och bänken ;P men det var en ganska diskret krash som tur var haha (A) men mattanterna var riktigt otrevliga!! dom tjatade om att vi inte skulle slänga glaset i soppåsen för mattavfall typ tusen ggr fasst vi inte ens tänkt slänga det dit !
hade hon sagt det en gång till så hade jag fan slängt det i den där jäkla tunnan!...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0