it hurts!


tjenare =)
sitter å nöter igenom alla låtar på takidas nya skiva haha =)
vissa är väll bättre än andra..
.
mitt magont har inte gett med sej :( var på vårdcentralen men dom hittade inget fel ;S men om det inte har gett med sej efter helgen så måste jag typ prata med en läkare=P men jag tror inte att det kommer behövas =) hoppas jag..
.
måste maila en politiker från centerpartiet haha, vi gör nån uppgift i samhälls å då ska vi ialf ha tag på nån snubbe. men jag såg att jag har fel mailadress så det har inte kommit fram=P så jag fick prata med nån snubbe som hade mailadresser till några ;P men han har inte mailat deras mailadresser till mej!  han måste ha stavat fel på Nadja =P
aja;P
.
hehe slänger in en snygg bild på jag och Amandas lergökar som vi alla i bildgruppen håller på att göra ;)
(min är den till höger)
hehe aja hade hejjs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0