my home is where my heart is


hallo, kom nyss hem från anton =)
.
sökte praktik efter skolan idag, fick på första stället jag sökte på=)
...max ;) men ändå vafan de e bara en vecka ;D
.
efter det for jag till anton å grävde mask sen for jag han å kippe å fiska =) haha jag ville igentligen inte fiska men såklart gjorde jag de å fick en regnbåge! ;) anton å kippe fick inget!! haha B)
sen hämta vi upp emilia å for till kippe å käka osv å såg idol och även kändisjungeln, haha altså rafael ! så jäkla clean!
.
imorrn så blire å dra till lövånger efter skolan med anton å på lördag blire fest =) så det blir nog riktigt nice men vi måste cykla hem till mej efter det x(
aja det blir nog bra ;)
.
haha gick in på nån random hemsida som min syrra länka på facebook nyss, tänkte att jag måste ju prova. haha man skulle ladda upp en bild på en själv å sen la sidan till en frisyr osv, så resultatet blev hur jag skulle sett ut under olika år eller vad man ska säga, här är några av dom ;)haha
1960                1966                 1978                 1986                1988                1992
.
haha jaa vissa var ju.. fina, elr ja ingen var väll direkt fin men haha. road..
yeye nu ska jag göra lite engelska sen kolla om det har kommit ett nytt avsnitt av true blood =)
hade hejjs(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0