oh she´s a diva


jeh, naf un rah gaj tgikårt!! ( läs det baklänges)
.
sitter här utan sysslor?! jag som hade ton med läxor.. när man har tid så tar dom fan bara en kvart å göra? sen när man igentligen inte har tid å göra dom så tar dom 100 år..
.
undrar vilken tid true blood går? orkar inte se det på tv:n jag väntar tills det kommit ut på internet ;P
hm Anton skulle ringa efter han vart å kollat på bilen (som han tydligen skulle fara å titta på ikv, glömde jag säga )
men ja min mobil har förblivit tyst aja, får väll veta förr eller senare ;P
.
klickade runt lite å hittade en bild på kapten haddock, haha nån som läst tintin serierna?
det har ialf jag.. i mängder. det finns ingen klockrenare än kapten haddock. ouff!
.
haha nä nu ska jag sluta skriva!!
hade hejss ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

översättning : tråkigt ja har nu fan, hej

hehe I MADE IT ;)

2009-09-24 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0