shhiit va tråkigt


hello, sitter just nu med läxa upp över huvet!!
.
* svenska: hemma hos reportage om heliga birgitta.
* engelska: glosor, skriva om nå filmklipp å läsa igenom nå sidor.
* psykologi: hemprov
* samhällskunskap: seminariefrågor om politik osv
.
heelt galet. men jag har gjort bort en del men inte gjort klart nånting av det ;S  fyyy.
missade idol gjorde jag också pga all denna läxa!
sen måste jag fixa en praktik plats också, men jag har skrivit upp en lista med lite alternativ så på torsdag ska jag ge mig ut å fråga =)
.
gick förbi mitt stora skåp idag?! det är nån jävel som satt ett lås påren =P men ska fixa ett lås till den sen gå till luckan å klaga lite;)
.
vad hände med vädret idag?! fyfan va varmt ;S mitt huvud sprängde när jag kom hem :( får typ alltid ont i huvet näre är solit ute. kisar för mkt =P
aja nu ska jag plugga vidare lite sen se idol på datorn =)
hade hejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0