Söndag igen


Blöö söndagar kommer så snabbt! långa å tråkiga är dom dessutom..
.
har inte skrivit på ett tag(A) hehe orkar som inte ;)
ska berätta lite =) i torsdags till fredag for vi å paddla med klassen å tälta osv . het okej =)
sen på fredagen var jag med anton ett tag sen drog jag till hökis till mamma =)
sen på lördagen komme anton å så käka vi kräftor =)
sen idag har vi itne gjort så mkt=P sovit sen tog jag bussen hit till boliden kl halv två :P
hehe en nabbisgenomgång :)
.
jag hoppas att det har kommit ett till avsnitt av true blood så jag har nått å se ikv =)
fasst det beror på.. mitt ljud åp datorn e paj :S de ba sluta funka :(
i värsta fall så  får jag väll se utan ljud =P
.
imorrn äre myrfotboll på vitberget första lektionen =P
å sista lektionen äre kondotionstest!!! jag fasar. hoppas jag blir akut sjuk ikv elr nått.
.
hehe btw så har pappi just satt in ett lås på min dörr så jag kan låsa den!! hähä
äsh jag behöver ingentligen inget lås men jag kan iallafall skryta om att jag har ett!
.
aja de va allt tack å hej !
.
.
.Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0