söndag kväll


tjoo, sitter framför datorn i boliden =P haha jag fick gratis taxi skjuts från stan till boliden ! ;D
.
de va fullt på bussen så dom ringde efter taxi ;P vi va två som skulle åka med ?!
han som körde va ialf råtrevlig! typ 20 år?! å han va typ från nånstans vid brännan ;P
haha aja ;D
.
ikv blire ba tare lugnt, har bunkrat upp med en stor cola<3
min helg känns som att den mest har bestått av disskussioner ? inte bara dåliga men väldigt många!!
det finns vissa personer som jag ba skulle vilja drog åt %!*@!!! fasst ändå inte.
men men =P
.
btw så vaknade jag upp med en hemsk smärta i nacken :S mamma smörjde på med zon elr voltaren elr vare nu va å de blev bättre ett tag men nu göre himla ont igen. måste ha legat å spänt den hela natten typ ;P
massage önskas!!
yeye  nu ska jag klicka vidare. hade hejjs;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0