wind me up and watch me go


tjenare!
.
tog just en fika ;D å medans jag skrev dedär så kom jag på att jag ska ju ha med mig fika till imorrn -.- ... crap
när ska jag hinna fixa det ? faan. aja jag får väll gå fikalös imorrn :(
imorrn önskar jag faktiskt att jag vore sjuk, jag har ingen lust att spendera en hel eftermiddag cyklandes! jag vill inte...
.
igentligen skulle jag följa malin till kören imorrn också men malin är sjuk så det får bli en annan gång, urs jag är avundsjuk på att hon är sjuk, faktiskt!
.
aja nog om detta. idag slutade jag kl tjugo över ett, det gjorde även emilia =) så då var jag med henne ett tag på stan sen komme emil å då for vi till hamn å käka hos emil sen skulle dom på hockey xP så då tog jag tjugo i sju bussen home ! =)
.
just nu efterlyser jag anton -.- han svarar inte på sms å är inte inne på facebook. det är impossible att få tag på honom :S
.
aja skitsamma =P ikv ska jag ialf se idolavsnittet jag missade igår sen se dagens avsnitt =)


Kommentarer
Postat av: räkan

haha, han jobbar ;) ja tankade idag på shell :D

2009-09-29 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0