en omställning


haha jag håller på med ett litet experiment.. har satt på mig lösnaglar!! hör och häpna!
ska pröva hur det känns att ha långa naglar+ att jag kan ju inte bita på mina vanliga! aha haha.
köpte extra korta men jag har ändå fått klippa ner dom en bra bit, speciellt tumnaglarna, kan fan inte smsa annars ju! hur bär man sig åt?
allt blev plötsligt mkt svårare ;S men jag ska nog bara ha dom tills på fredag, kan ju inte jobba i domhär haha
.
igår så for jag hem efter skolan men upptäckte att det verkligen inte alls gick att vara hemma nu när dom målar så jag for till Anton ist, han var ledig idag den lyckosten.. fasst jag blev "på sätt och vis " ledig också. när väckaren ringde så stängde jag av den och somnade om sen vaknade jag igen vid 10-11 men jag slutar halv tolv på tisdagar så det känndes inte värt att stiga upp (A)
.
idag har vi vart lite överallt i stan och traskat runt, och till min stora sorg så har jag lyckats tappa bort mitt busskort nånstans :(:(:( tror de är 300kr för att köpa ett nytt.. + att jag måste köpa tilläggx(  .. hatar migsjälv just nu!
.
ska se nått bra på web tv och läsa lite pedagogiskt ledarskap, har prov imorrn. men det är ett sånt prov där man får ha med papperna men jag måste ändå läsa igenom dom ikv.
.
imorrn ska jag nog hänga med Anton efter skolan igen hihi det är så drygt att vara hemma när dom målar;P
vi tvär kollade på kostym till han idag, så vi ska nog kolla lite nogrannare imorrn :)
.
du är bäst ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0