friday ;D


hejehej :)
komme hem från calles för en stund sen :) jag emilia ullis marielle och linn har vart där å käkat buffé :) vi for dit halv sju å stanna till typ tio haha jisses ;P
det var sjukt gott men jag är dan mätt nu! död typ haha..
på väg dit så hitta jag å emilia en rosa cykel :) så nu står den här utanför haha ;)
.
jag gick på stan efter skolan, jag var ju dukti ! köpte ett par jobbskor + att jag fixa så jag fick utökning på mitt nys busskort helt gratis :)
jag var lite snål så jag köpte ett par svarta tygskor sen köpte jag bara en extra sula som jag la in i skorna ;D
.
imorrn blire jobb kl 12 till 9 :) har tagit på mig mycket jobb nu i april och maj :) tycker att förra lönen var lite liten hähä...
ska jobba på söndag också, hoppas då att anton har kommit hem från jokkmokk när jag slutar så jag kan sova hos han, de är ju ändå hans födelsedag :D
.
de va som dött i stan så resten av kvällen vet jag inte vad som händer=P emilia har typ somnat brevid mig nu så vi får se om vi far ut nå mer ;P
.
tard haha..-.-
hejjs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla minigangsterrr! ;)

2010-04-25 @ 01:11:36
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0