Friday =D


hellu!:)
slutade halv tre idag sen gick jag med moa och co på stan en stund;P tog kvart i fyra bussen hem å moa följde. det var ingen hemma så vi var tvugna att gå till ica å köpa mat hehe, moa lyckades innan det även att spräcka sina byxor så hon fick låna ett par av mig ;)
vi har kommit på hur perfect det skulle vara att ha en apa som husdjur !
men nu har hon dragit, hon skulle tydligen spela match imorrn så ;P
.
om en timma typ ska jag hoppa på bussen mot stan igen för att sova hos Anton så jag kommer mig till jobbet imorrn, börjar inte förrns kl två så det blir ialf en liten sovmorgon, Anton mumlade nånting om att kanske köpa en ny kostym så det kanske ska provas imorrn ;)
.
men men nu ska jag in i duchen, hejjs :)
förra årets skolavslutning, vill ha sommar igen!!! galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0