köp skor till mig!!


hejj!
blöö är helt slut i mina knän/höfter/fötter pga dåliga jobbarskor. urs. jobbar inte en helg till i dom skorna!!
jobbade somsagt igår och efter det så sov jag över hos emilia :) vi hyrde film på shell sen for vi en vända runt stan, hann se två poliser haffa två killar som bråkade i en buss ;) sen for vi hem till henne å såg filmen, var uppe till tre.. började jobba halv elva idag. urs låg och drog mig till tio då jag kom på att jag hade brottom, men jag stämplade in en minut över halv ;) yeah haha ;D
.
hade inte jobbat på rålänge typ men det gick huur bra som helst ändå :) ;)
imorrn blire skola/utvecklingssamtal sen ska jag nog kanske om jag orkar snippa förbi på aha å fråga lite saker sen hem å hoppas på att Anton ska komma och sova över =)
.
jag slutar ju halv tolv på tisdag så då kanske jag ska förflytta mig till kaplan, för anton ska ställa ut sitt projekt arbete då hihi :)
.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är inte ett dugg trött med tanke på att jag sov så lite i natt och att jag har jobbat. är typ piggare än vanligt? ska se om det finns nått bra på web tv å se kanske=P
det suger att inte säsong 3 av true blood har kommit + att vampire diaries bara går en dag i veckan.. dåligt!
.
btw ! inte länge kvar till sommarlov ju :):) elr typ men det närmar sig!!
skönt att man har sommarjobb ialf.. skulle dö av en sommar till ute på hygget;S
kommer typ ändå dö av värmeslag inne på max men hellre de än ensam i skogen ;)
.
.. en bild från en mindre lyckad dag på hygget..
.
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0