NEEJ!


urs.. hörde att min lillasyster kom hem nyss å hon har med sig väärldens jobbigaste unge!! fyy.
aja.
.
slutade halv tolv idag :) vi såg film första lektionen sen hade vi nk, inte så jobbig dag =P
väntade på att emilia skulle sluta tills kl 12 sen gick vi å käka osv, tog bussen halv ett in till stan å vandra omkring där i min ensamhet tills jag stötte på rebecka, så då gick jag med henne :)
inhandlade ett par skor och en t-shirt, men eftersom att jag är så snål så köpte jag såklart ett par skor som endast kostade 200 (A)
t-shirten köpte jag bara för att den var så söt, det är en pappegoja med sjömanshatt som säger typ ohoj ;)
.
tog ialf bussen halv tre hem.
ikv blire att plugga matte -.- har prov på fredag, är igentligen klar med kapitlet men det är några grejer som inte riktigt klickat än..
.
imorrn vet jag inte vad jag ska hitta på, Emilia gymma efter skolan? :)
hörde btw att det är pizza på skolan på torsdag :D:D hallelujah ! älskar skolans pizza, tkr seriöst att det är den godaste för att den är så tjock + att man får tsatziki till :)
ska vara där tidigt! börjar igentligen halv tolv på torsdagar men..
.
yessyess men nu ska jag kika förbi köket å se om det är middag snart :)
hejjs!

Kommentarer
Postat av: e

Ja typ! då får du följa mej och göra en grej på stan före! :)

2010-04-13 @ 18:45:41
URL: http://emiiliawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0