one foot infront of the next


hey :)
haha äntligen klar med alla papper så nu äre bara å vänta :)
gick på stan med anton idag å inhandlade en tuxido till studenten + lite andra kläder som han ska ha utomlands ;)
sen gjorde jag även en synundersökning och fick den gratis ;)
.
ikv har jag gjort färdigt alla instuderingsfrågor till nk:n ikv och om ett tag ska jag läsa på glosor, urs va mkt läxa..
har även skrivit ett covering letter.. efter visst tjat av pappa haha (A)
känner mig fan duktig..
.
imorrn får jag INTE glömma att ta med mig en pjäxa och 40 kr till skolan, haha just det ;)
nae men jag ska kolla om den passar till skolans skidor isf så ska jag låna skidor till vougga nästa vecka å uthyrningen kostar 40 kr ;P
.
en gullig bild på "starkingen" som tog guld i jokkmokk i helgen ;) ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0