Onsdag


tjo!
sitter på facebook/glosboken.. orkar inte plugga!
nationella imorrn, glosor i engelska å ett bajssvårt nk prov till fredag :(:(:(
hatar att vi dessutom har nationella på våran långa och efterlängtade sovmorgon!!!
grisapasnopprumparöv!
.
aja idag fick vi ialf sluta tidigare men såklart så hade jag glömt husnyckeln hemma så jag fick gå på stan i drygt två timmar :( fasst jag hittade moa å melle på stan så då blev de lite roligare, köpte min första magnum mandel på länge ;)
.
har gått igenom min garderob idag.. fan hur mkt kläder som helst men inget man kan ha på fredag!!!
stan imorrn .. (A)
haha
.
aja nu ska jag plåga mig själv att plugga. hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0