Onsdag


hejj :)
blev en ganska chill onsdag, såg treornas avlutnings show på matten sen prov sista timmen så vi sluta tidigare;D
for till Anton efter skolan, käkade hur god mat som helst :) jag fick stå för salladen höhö ;D sen somna vi i tre timmar xP men jag känner mig typ fortfarande trött. har dessutom ganska ont i huvet :(
men ett plus är ju sovmorgon imorrn :)
.
nått som känns väldigt tungt är att vi ska kunna alla nord+ central amerikas länder och huvudstäder tills imorrn =P
jag orkar inte plugga ikv så jag tare imorrn på morron (A)
.
köpte ett nytt busskort idag också -300 xP men men, ska gå förbi på bussgods å höra om jag kan få tillägg på dehär kortet också eftersom att jag hade det på mitt gamla ;P
.
aja nu blire antingen å sova elr se nått på webben:)
hejjs ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0