Torsdag


hejhej, sovmorgon i morse :) den satt hur bra som helst :) Emilia ringde och väckte mig vid tio dock haha ;)
hade bara georgafi och svenska :) fasst just nu ogillar jag geografi.. ska vi ska tydligen ha prov den dagen jag far till london å då får jag inte göra provet före eller efter jag far :S för han tycker att man får skylla sig själv om man planerar in resor på skoltid ! fyy va dryg.
.
aja imorrn äre fredag ialf :)
vi är nåra från klassen som funderar på att spela laserdoome, kom igen nån fler som är på?? :) än så länge är vi bara 4 st haha ;P
skulle vara roligt då resten av helgen kommer bestå av jobb ;P
.
blev ägd idag.. det ringde en snubbe som va busschaufför, han hade hittat mitt busskort på en byske buss??
han kunde ialf skicka det till mig sa han men jag har ju redan köpt ett nytt kort å då spärras ju mitt gamla inom en vecka :(:( blö..
.
ikv blire å läsa på engelska redovisningen lite sen se vampire diaries :)
hade hejjs :)

Kommentarer
Postat av: marre

otur du hade med passet haha ;)

2010-04-23 @ 15:31:25
URL: http://trebrudarfrannorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0