Torsdag


sitter på geografin, är helt tom i skallen.. orkar inte skriva en jäkla landrapport ! x(
hade nationella i morse till kl halv tio typ, sen for vi på stan för vi hade ett mega hål till tjugo över tolv. så det blev en kycklingtallrik på dallas, har aldrig käkat den förr. vet inte om dom har nybörjat med den elr men den var skitgod ialf :)
.
vill bara att det ska vara fredag eftermiddag orkar inte skola.... blö
men nu verkar då det mesta vara fixat inför imorrn. måste bara fixa mat ;P
.
efter skolan blire ialf en sväng till förbi på stan, såg att mamma hade lagt in 500 på mitt konto :)
har inte köpt ngt på tusen år typ, börjar bli less på mina kläder haha ;D
.
aja nu ska jag sluta skriva innan jag flummar iväg haha
hejjs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

erik hultqvisst äg!!!

2010-04-29 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0