det går bra nu!


tjenare!
komme hem från piteå idag vid sju :)
har träffat 4 kändisar haha ;D
kan typ nolia in å ut nu :S  har vandrat överallt å tio ggr om !
älskar maten <3
förutom att det var ganska roligt så sitter det skönt med lite extra pengar i kassan.
hade fått ett brev om att jag kan hämta ut pengar som jag får tillbaka från skatten nu :)
+ att jag får lön på söndag :) hellyeah!
.
den var rolig att prova!
orkar inte skriva så mycke hähä
men de blev en kort genomgång ev veckan ialf
.
ikv så kommer typ anton hit å snyltar en plats i min säng sen imorrn ska jag förbi en sväng på stan sen far jag å emilia till lövånger för å hjälpa mami med nå mat till nå cykelorientering grejs typ ? :P
sen hur söndagen ser ut vet jag inte, hoppas på bra väder ialf :)
hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0