drop dead


hello, är en sjukling idag :(
vi var en massa folk hos alex å linus igår å käkade osv :) men jag började känns mig febrig å fick dunder ont i halsen mot slutet av kvällen å i morse så kunde jag typ inte lyfta huvet från kudden :S
anton började jobba kl 3 å före skulle han träna så jag tänkte att jag skulle ta 2 bussen till boliden men när jag kom till busstationen så hade dom ändrat busstiderna så det gick en kl 14.15 som inte svängde in i boliden å en 14.30 som svängde in å då tänkte jag att jag skulle vara lat å ta den som gick 14.15 för att jag inte orkade vänta på 14.30 bussen  men då var jag ju tvungen att gå typ 3 km med en tung bag när jag kom fram.. undrar vad som igentligen var latast?
dog i sängen när jag kom hem ialf, vaknade bara av att pappa knacka på dörren å sa att de va mat, dog ett tag till i sängen efter maten också .. ska hoppa in i duschen nu sen typ se en film sen sova.. är helt sjukt slut i kroppen + att jag måste vila för imorrn ska jag jobba sen på kvällen ska jag till emilia :D
taggarrrr!
.
hejjs !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0