Friday night


tjo!
är nyhemkommen från anton som for och jobbade ;P
känns tungt att typ hela stan ska ut på station å jag sitter hemma å sörjer haha!
men men jag ska ju jobba imorrn så jag hade ändå inte kunnat följa.. eller?
.
var ialf på matfesten en sväng idag, åt en steakhouse sandwich :) skitgod:)
efter de for vi hem till anton å jag som somvanligt är dödentrött efer skolan somnade i hans säng å så sov vi 3 h !
mammamia.. vi hann en tväris på ica innan dom stängde sen fick jag en idé om att jag ville prova frasses mat, huvva :S:S!  slösade pengar !
.
imorrn kommer min brother å invarderar mitt rum! ska vara med emilia efter jobbet så jag får typ snåla en sovplats där (A)
aja nu  ska jag typ se nån film sen sleep :)
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0