j*vla s*tans skit väder!!


var en millimeter ifårn att stanna hemma i sängen i morse å med tanke på min förkylning så borde jag ha gjort det.. va skulle ha cykelorientering så jag hoppade av hos anton för att låna cykel för att sen cykla till skolan innan jag ens hade kommit till brännan så var mina gympaskor dygnsura å när jag var framme så var byxorna och vantarna också dyngsura! mitt regnställ var tydligen inte gjort för spöregn!
var deprimerad när orienteringen var klar för jag va ju tvungen å cykla hem cykeln till anton igen sen ta bussen till boliden, å jag hade ganska brottom så jag var rejält slut när jag satte mig på bussen.
nu har jag sovit sen kl 2!
har bara en lektion imorrn å de känns så lockande att stanna hemma -.- men ..
.
ikv blire å se fångarna på fortet ialf :)
ska ta mig en varm dusch nu, hejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0