Tisdag


hello!
kände mig som en etta i morse haha, var inte en jävel från min klass där halv nio  så jag fick sitta själv tills typ nio då de börja droppa in folk ;D
känndes inte så farligt när jag fick se mitt schema, kommer inte ha det outhärdligt ;)
men jag är ensam från min klass att gå NK B på höstterminen :(:(
redan v.38 så ska vi till ammarnäs å vandra :) å imorrn har vi friluftsdag vid falkträsket sen ska vi ha lektioner när vi kommer tillbaka men min sista lektion slutar kl 1 så frågan är ju om jag ens har några lektioner imorrn :)
.
var duktig å köpte ett gymkort på friskvårds idag dessutom :}  men he va inte billigt!!
for till anton efter trippen på stan, vi gjorde svampstuvning av karljohan svamp å omelett :) sen for vi ut å kolla om de fanns nå blåbär men de såg inte så lovande ut =P
.
nu ska jag krypa ner i sängen å se på fångarna på fortet sen sleep!
ska förbi hos anton på morron imorrn å låna hans cykel å få fika som jag ska ha med mig :)
puss på han!
.
lägger in mitt schema så ni får kika för den intresserade ;)
Höstterminen
.
Vårterminen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0