Torsdag


hello!
kort skoldag idag :) köpte tillägg till mitt busskort så nu kan jag åka hur mycke som helst igen :)
har vare "barnvakt" åt syrran=P tråkigt..
ska lägga mig tidigt ikv för en gångs skull haha, orkar inte försova mig imorrn igen (A)
(försovde mig i morse)
.
sitter å läser lite citat av nalle puh, altså finns typ ingen sötare!
lägger in några ;)
.
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut
.
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
.
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.
.
För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt.

ja osv osv :)
fattar inte varför texten blev orange?
men skitsamma höhö.
.
avslutar med en till bild från i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0