all alone :(


hellu!
är ensam nu :(:( Anton for å jobba typ 20 över nio. så natten kommer spenderas alone ..
middagen blev bra (ofc, de va ju jag som gjorde den ;) )
ser kanske inte så jättegott ut men de vare ialf ! :)
.
imorrn blire jobb sen fara till lövånger sen blire jobb på söndag också, ska försöka hinna med plugg mellan passen =P
orkar inte med nästa vecka.. vill bara ha en paus från allt !
.
har inte varit så överdrivet mkt med anton på sista tiden, mest bara några timmar innan han ska börja jobba :(
menmen, han ska typ vara ledig några dagar nästa vecka så jag bokar upp han då (A)
.
i väntan på att jag ska producera monster på ett spel på facebook (A) så hittade jag en rolig länk haha, typ två katter som har nå fuffens för sig och två killar som har lagt till röster.. låter kanske inte så kul men jag tyckte de var de ialf ;D ---> Länk
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0