blöblbö


åh orkar inte att jag inte har köpt en enda julklapp.. har inga pengar!!
å kommer inte få pengar före jul heller ju=P
ska in en sväng på stan imorrn å se om jag hittar nått, men ska inte köpa till många. det blir prioriteringar.
har ju inga vinterskor heller, traskar omkring i ett par iskalla converse:S  snyft..
ge mig en bil i julklapp så jag slipper spara pengar haha..
.
nog om det, glömde religionsuppgiften hos Anton!! å han jobbar ju natt så den är ju ett minne blott.
får typ skriva å gissa frågor som verkar rimliga ..
pruttbajsfis..
.
min hals är skruttig och vill absolut inte dricka mjölk och annat hämskt så en kopp te vore på sin plats, observera att jag aldrig dricker te i vanliga fall.. men jag har fått för mig och kommer fortsätta tro att det hjälper mot förkylning och halsont. gjorde en superdrink i förrgår av citron,lime,apelsin och grape. galet surt men fullt av vitaminer så det har jag inbillat mig att det ska också hjälpa :)
.
aja ska fortsätta med tvätten nu, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0