ett evigt pluggande


är så less nu!
orkar inte en dag till! tusen inlämingsuppgifter + tusen prov! underbart..
+ att mitt i alltihop så ska jag försöka ta körkort å de e ju ett heltidsjobb i sig!
önskar att jag fyllde år lite tidigare..
.
körlektionen idag gick bra :) dom enda som har gått riktigt dåligt var väll bland dom första + den typ förra veckan med jörgen =P
jag och thea hade körlektion samtidigt och pågrund av den oätliga skolmaten så var vi ganska hungriga så vi köpte varsinn sallad och kastade i oss den på körskolan innan vi skulle köra :)
.
tog min vanliga powernap på bussen men jag hatar när det är så trångt så att nån måste sätta sig brevid mig! jag somnar alltid påvägen hem så dom får skylla sig själva, har en tendens att öppna munnen när jag sover också (A)
.
har nyss käkat middag, ska se vampire diaries om en stund sen kanske försöka plugga nk, om jag orkar ..
hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0