ge mig en bil!


hittade en så fin bil i pite på blocket igår å så ringde anton på den idag men då varen såld!!
@!##!...!"@¤$
letar vidare nu men ingen är lika fin som den, det var menat att det skulle bli vi!
.
har gjort svenska uppgiften och tänkte göra religionen men det visade sig vara omöljigt att myta ihop en gudstjänst så det blir att besöka en på typ torsdag.
imorrn slutar jag kl ett sen blir det lunch med anton om jag får upp han i tid så han hinner träna innan jag slutar ;)
sen ska han börja jobba och jag snor bilen å far å tränar eller gör nk.. sen står curling med lisa på schemat ;)
vi ska göra de som kulturarvs uppgift till idrotten. sen sk jag till min barnvakt emilia så ska vi förhoppningvis plugga, sen ska jag till Anton när han slutar :)
.
det verkar som att både jag och Anton är lediga i helgen! wiho!  skulle vara perfekt om jag hittade en bil så kan vi fara och hämta den då :)
.
aja nu ska jag leta vidare haha :) hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0