helgen


hellu :)
har inte skrivit på ett tag för att jag har vart hos mamma och jag tog inte med mig datorn ;P
julafron i fredags var väll ganska okej, lite blandad sådär.
lördag for jag till stan vid tio för att kolla på en bil :) den var hel okej, lite ytrost men annars bra..förutom att han hade typ sutti sönder stolen så den va jättesvår att ställa om så jag nådde typ inte att trycka pedalerna i botten haha!
men den va väldigt oskön. så den blir det inte!
sen for jag till mami å käka revbenspjäll å öppna ännu mer paket :) jag fick asbra schampo och balsam i märket sebastian + en kylplatta till datorn som jag nu kom på att jag glömde hos mamma ;P sen fick jag lite pengar osv :)
var tänk att jag sen skulle lägga mig och sova en stund för att jag skulle ju jobba natt, men då skulle resten av folket ut å gå å jag kunde ju inte missa de haha? + att jag inte var ett dugg trött så jag följe med ut ist (A)
vi har för vana att slänga oss i dikena ...
.
sen efter de smälte vi tenn och tennsoldater bara för att det följde med formar så man kunde göra de, men de blev inte så lyckat en blev utan huvud.
började på att se en film men hann inte se hela, körde förbi på shell å lämna antons present från pappa haha, en bok om typ företagande elr nått sånt ;P
sen vidare mot max, gryymt mycke folk.. vi slog säljrekord! :)
mindre roligt att städa sen, nån hade lagt en pizza på ett av borden..
.
körde förbi på shell å pussade lite på anton innan jag bummade hemmåt.
gjorde inte överdrivet mycket den dagen, sen for jag lite tidigare för att hämta upp emilia å hänga lite innan jag började jobba ;P var mycket mindre folk den natten men det hindrade inte folk från att spy inne på max ändå.. jisses.
emilia följde med hem på morgonen också, vi körde typ rally med mammas golf för vi körde bakom robert, stackars bil.
.
jobbade 3h på eftermiddan igår också, hade inte sovit mer än 4h efter att jag jobbat natt så jag var gaanska trött igårkväll, steg upp halv två idag (A)
.
har inga planer idag, hade tänkt ta mig in till stan men lika bra att stanna hemma så jag inte slösar pengar hehe ;P ska dit imorrn istället för jag ska till anton när han har sovit klart :) han ringde igår å va på dåligt humör för de va ingen som kunde jobba onsdag och torsdag så han skulle typ måsta jobba både dag och natt:S men det löste sig tillslut, jippie! han har typ jobbat huur länge som helst nu utan å va ledig;P
.
nu ska jag glo film en stund, hejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0