helgen


tjo!
har vart med anton heela helgen :)
i fredags for vi till mamma å lagade gomaten å va chaufförer ;)
i går for vi till stan å jag for till boliden medans anton tränade, de va tänkt att vi skulle ut med hans chef men han ändrade sig och skulle ut me nån brud så vi gick på bio med kippe och elina ist å såg the town ;D
de snöade ju så galet så jag kunde inte köra fortare än 60 typ till boliden, var läskit å köra om för de va så stor driva i mitten av vägen :S när jag skulle tillbaka till stan så låg jag bakom en hästtransport typ .. såg nada!
.
idag har vi tagit det väldigt lugnt, jag känner mig dödförkyld.. vi va ut en sväng å skotta men de gav ju ungeför 0 är redan 3 dubbelt så mycke snö igen..
men de är asroligt å slänga sig i snön för de är ju bara "puder" så man försvinner ju helt ! :)
taggar inte skola imorrn, men är jag död så far jag kanske inte=P
.
lägger in en random bild på världens sötaste gris !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0