jobbjobbjobb


hellu!
kom hem typ för två timmar sen, jobbade mellan 11 och 7 . jobbade samma tider igår, men då hoppade jag på bussen till hökis istället.
orkade inte hamburgare så mamma köpte en sallad på ica till mig :) hon va mycke bättre än mig på å göra sallad... jag brukar alltid ba ta allt som ser gott ut men det brukar inte passa så bra tillsammans(A) hon gjorde en räksallad. punkt ! den blev supergod :) men dock så fyllde hon upp rejält så jag orkade inte hela.. =P
mums :)
.
efter jobbet så övningskörde jag hem sen har jag bara dött i sängen typ ;P
ska plugga lite om en stund, prov imorrn!
planen om att plugga igår gick ju sådär.. röd drake gick på tv (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0